maanantai 3. joulukuuta 2012

Love your Life

           Heissan, taalta lammon keskelta, nythan asia on siis niin: Etta Brasiliassa aletaan pikkuhiljaa siirtya kesan puolelle, eli ilmat alkaa lampenemaan ja taivas alkaa olla pilveeton ja sadekausi on nyt virallisesti ohi. =) Oon niin onnellinen, niin paljon kun siita sateesta tykkaanki..... Haikeaa on vain se, etta joulu on kohta ovella ja taalla jouluna on se 35-40 astetta lamminta, piparin tuoksu keittiosta puuttuu, glogin juominen lampimissa vallyissa ei kannata eika myoskaan ole mahdollista, koska ei ole glogia, joka aamuisen joulukalenterin avaaminen, ikkunasta ulos katsoessa ei naekkaan tuiskuttavaa lunta, vaan porottavan kuuman auringon...jne... Se suomi ikava iski sitten nyt joulun alla, toivottavasti saan aitini lahettaman joulupaketin talla viikolla =)
             Ensiviikolla lahden Goianiaan eli osavaltion paakaupunkiin viettamaan joulua perheen isovanhemmille, ootan ihan hirmu innolla. Mennaan host-aitin ja raquelin kanssa aikaisemmin kuin muut, koska meijan koulut on jo loppu ja tytot on viela koulussa 20paivaan asti, muahhahahaa =D Kayaan shoppailemassa(viimeinkin <3 goianiassa on aivan ihana ostoskeskus, en voi oottaa, tartten kenkia!!!!) sitten mulle on jo varattu aika saloniin laittamaan mun hiuksiin vahan naturaalimpaa varia ja kayaan varmaan laittaas kynnet, ja sitten tottakai nautitaan joulusta ja otetaan paljon kuvia. Joten blogin kanssa voi olla hieman enemman hiljaista eloa, en usko etta paivitan ollenkaan sen aikana kun oon goianiassa, etta sen jalkeen kirjoitan sitten koko ajasta, yhdessa tai useammassa postauksessa. =)
            Viime viikko meni taas ihan normaalisti, koulu loppumaisillaan, niin pelailtiin vaan koulussa ja perjantaina mun piti menna mun luokan tyttojen kanssa kattomaan Twilight uudestaan, mutta liput oli jo ehtinyt loppua puolitoista tuntia aikaisemmin kun esitys oli, yleensa lippuja on viela kun esitys on jo alkanut, mutta eipa tullut mieleen, etta kyseessa oli ainut Twilightin ei duupattu esitys =D Kaytiin sitten ostamassa tyttojen kanssa ainekset Brigadeiroon ja nautittiin se elokuvan parissa kotona =) Lauantaina aamulla herasin aikaisin kavin punttisalilla, katottiin telkarria ja pelailtiin monopolia. Illalla mentiin kaheksan aikoihin ostoskeskukseen, sielta kasiin tarttui Ruthille synttarilahja, mulle hajuvesi ja Ruth osti viela sen kaverille synttarilahjan. Sunnuntai meni taas yhta laiskasti ku aina, kukaan ei jaksa enaan tehda mitaan, kaikki voimat saastetaan vaan illan valmistujaisia varten kirkkoon.

Monopolia Amandan ja Raquelin kanssa

Osotskeskukseen, paalla uusi paita, mun piti laittaa tahan postaukseen myos uusia asioita mita oon ostanu,mut  ei oo aikaan, ni laitan vaikka huomenna postauksen mihin laitan mita oon ostanut =)
Ja illalla kirkkoon, haluttiin Raquelin kanssa ottaa kuva kranssin kanssa =)
                                               
Tama oli tallainen nopeahko postaus, mutta mulla on jo kiire. Tapaan Letician saksalaisen vaihtarin tanaan, enka varannut tarpeeksi aikaa tahan kirjoitukseen, mita unohdin laitan seuraavaan postaukseen.

                                                                      Beijos Laura <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti