keskiviikko 12. joulukuuta 2012

All day All night

                          Ai tallastako se on ku koulu loppuu =) Mulla on tassa kuuden paivan aikana ollu kolmet bileet ja tanaan on viela neljannet, ei toki kaikki samojen ihmisten kanssa, mutta ainaski nyt tietaa, et oon paassy sisalle ja saannu ihania ihmisia kavereikseni. Kutsuja bileisiin tulee lahes joka paiva, mutta joudun hylkaamaan yleensa aika monet, muun menon takia. Mutta vahan niista bileista, brasiliassa ne on hieman erillaisia. Maksat tietyn summan yleensa se on jotain vitosen paikkeilla ja sitte syot siella yleensa churrascoa ja juot. Kaikki tama vaivaisella vitosella. Ja riippuen ihan paikasta, mut mun kokemuksen mukaan taalla on villimpi meno ku Suomen bileissa, tai sitte luulen vaan =DD Ja voi olla myos koska miehet taalla on paljon avoimempia ja tanssi(no joo en osaa ees sanoa, voin sanoa vaa et huhhuh =)))tiiatte mita tarkotan)
                  Ensimmaiset talla viikolla, oli itseasiassa viime viikon oisko ollu torstai, oli mun koulun kavereiden kanssa. Tytto mun rinnakkaisluokasta muuttaa toiseen kaupunkiin asumaan ja kouluun, ni bileet oli sitten sen kunniaksi. Ensimmainen haaste oli paasta perille =DD Menin sinne mun portugalin tunnin jalkeen. Joten olin jo valmiiks keskustassa, jossa ne jarjestettiin, kavelin sitte ympari keskustaa ettien ja kysellen ihmisilta missa sijaitsee tama suuri supermarketti, mutta koska pitkan etsinnan tuloksena en loytanyt, otin mototaxin ja naytin talle osoitteen. Mototaxin kanssa saavuttiin Rio verden ostoskeskukseen, joka ei kylla ollu lahellakaan sita oikeaa paikkaa, naytin uudestaan sita lappua ja mototaxi sano, otin sut kyytiin samalta kadulta, miksi saa mototaxin otit. KOSKA EN TIENNY MISSA SE PAIKKA ON, ei kylla vituttanu ei sitten yhtaan. mototaxi vei mut sitten oikeaan osoitteeseen ja se paikka oli mun selan takanasiella mista otin sen taxin -_- maalaistollo taas asialla =DDD Nii tosiaan saavuin paikalle brasilialaisittain eli 3tuntia myohassa =P Talo oli HUUUGE,uimaaltaineen ja valtaisane churrasco paikkoineen. Syotiin sitten churrascoa ja tanssittiin ja uitiin(tai no mitas siita vois sanoa, koitin kaksin kasin roikkua tolpasta, ettei ne saa heitettya mua veteen, mutta kyllahan maa siella sitten lopulta olin farkut ja paita paalla) Lahin sitten yheksan aikaan jo kotia. Perjantaina oli myos, mutta ne oli pienemmat, joten niista ei sitten sen enempaa. 
                  Lauantaina oli sitten toisen porukan kanssa, menin sinne toisen vaihtarin kanssa, se oli samalla sen syntymapaiva, juhlat oli viela vahan isommat ja villimmat, mutta samat asiat tapahtu miinuksena uima-allas
ja tanssittiin viela enemman. Oli ehka parhaimmat bileet ikina, enem. tiet. voi kys. yksit. Tanaan olis sitten luvassa taas mun kaveriporukan juhlat koulusta, en tiia viela mita oottaa, mut kerron niista myos sitten myohemmin. Kuvia mulla ei bileista oo, koska en jaksannu ottaa kameraa mukaan ja ihmiset ei oo laittanu hyvia kuvia nettiin, mut koittakaa kestaa =DDD Eilen oli mun host-siskon synttarit, ni leivoin taman nakosen kakun, Taytelaisen pehmea suklainen suklaaa kakku =DDD Kaikkialla oli suklaata =)
         
Taman viikon sunnuntaina, lahetaan Goianiaan, vahan pitemmaksi aikaa, viettamaan joulua, ootan kylla ihan innolla <3 Joten tulee olemaan hiljais eloa blogin kanssa, paivittelen sitten loman jalkeen =) Niin ja tosiaan Rio de Janeirohan lahestyy kovaa kyytia =)))))

                                                               Beijos Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti