lauantai 29. joulukuuta 2012

Goiania part1

Kotiuduin eilen goianiasta, jossa siis olin kaksi viikkoa. Goiania on Goias osavaltion paakaupunki ja taalta Rio verdesta sinne menee autolla noin 3tuntia. Mentiin koko perheen kanssa sinne viettamaan joulua ja tottakai tekemaan vahan ostoksia =) Tiesin, etta siella on halvempaa ku taalla, mutta en ois uskonu etta niin halpaa =DD Esimerkkina ostin kolmet kengat ja laukun, makso yhteensa 60e, samalla hinnalla Rio verdesta voit ostaa yhen tavallisen paian. Joten voitte vaan kuvitella eron =D
        Kirjotan mun kahdesta viikosta patkissa, koska muuten tulisi liian pitka postaus. Menin viikkoa aikaisemmin mun host-aitin ja raquelin kanssa Goianiaan, lahto oli varhain aamulla ja saavuttiin sinne lounaan aikaan. Goianiassa yovyttiin host-aidin vanhemmilla, joten meita nukkui samassa talossa 9ihmista. Mun aitin sisko esitti mulle kaupunkia, kaytti mua kaupoissa ja iltoisin meilla oli aina romanttisten leffojen talkoot.

Sunnuntai 16.12
Saavuttiin siis Goianiaan lounasaikaan, joten ei muutaku laukut sangylle, kasien pesuun ja syomaan. Lounaan jalkeen purkasin laukun ja otin paikkarit =P Sunnuntai iltana mentiin kattomaan Goianian jouluvaloja, kaytiin kolmessa paikassa, otettiin kuvia ja ihailtiin =)

Maanantai 17.12
Perheen isovanhempien asunto on ihan keskustassa, joten kaikki mita tarvii, loytyy ihan kavelymatkan paasta. Maanantaina kaveltiin 200metyrin paahan ostamaan mulle kengat, mulla kun niihin oli suuri tarve. Yhden kengan sijasta ostin kolmet, jonka lisaksi ostin viela laukun. yhet hieman alle 20euroa

                                             Tanaan vain nama kaksi paivaa, huomenna lisaa =)

                                                                        Beijos Laura <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti