maanantai 20. elokuuta 2012

Meu novo amor

Kohta oon ollu taalla kuukauden ja vielaki on yleista et mun suusta kuulee et Näo comprendo....mut ehka ajallaan. Lauantaina oltiin siis mun luokkakaverilla barbeque juhlissa ja jokku kans ui siella, mutta me lahettiin just sillon ku ne rupes uimaan, syotiin ja tanssittiin jne.... tallee lyhyesti kaikki, ku en jaksa kirjottaa =DDD mentiin sinne siis klo 4 ja lahettiin seittemalta, koska mentiin viela kaymaan ostoskeskuksessa ja hyva niin, koska loysin ittelleni mekon seuraavan paivan kirkkoon =) 

tassa mun uus rakkaus =)


tas nakyy hyvin rusketus =)


Sunnuntaina sitte mentiin kirkkoon ja ku pukeuduin tajusin ettei mulla oo kenkia ton mekon kanssa, siina vaiheessa ei arsyttany yhtaan.....vielako ruth sano ostoskeskuksessa etta pitaako ostaa kengat, mut sanoin et mekko oli jo nii kallis ni ens kerralla, en tajunnu ettei mulla oo muita kenkia ku ballerinat, jokka ei nayttany hyvalta ton mekon kans =))) Oon muutenki pitka, mut oisin kummiski halunnu korkkarit
Otettiin kirkon jalkeen viela vahan lisaa kuvia 




Tanaan lintsattiin koulusta ja mentiin viereiseen kaupunkiin tekemaan mun ID-paperi.....Ja siihen menee VAAN 6 kuukautta, et se on valmis =DDDD Ja koulu pilas mun ens viikonlopun, meijan piti menna ostoskeskukseen koko lauantaiks ekaks shoppaileen ja sitte elokuviin...mutta mulla onki kolme koetta lauantaina, etta kiitos vaa =( Mutta eipa mulla muuta =)

Beijos Laura <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti