perjantai 17. elokuuta 2012

Ainokainen tassa maassa

Vahan kesti, mut kone ei toiminu ni en oo voinnu kirjottaa, mut eipa talla viikolla oikeen mitaan erikoista oo tapahtunukkaan.....Tosin viime sunnuntaina kirkossa oli vahan erillainen paiva, koska oli isainpaiva ja siella laulettiin viela enemman ku yleensa ja sit viimiseks esiinty mies ja nainen, ku ne oli laulanu mies lahti lavalta ja kaski naisen oottaa.....Sitte yhtakkia alko kuulua viulunsoittoa meijan takaa ja sielta kavelee mies soittaen viulua ja silla oli kokonaan valkoset vaatteet, voitte jo varmasti arvata mita tapahtu, mut jatkan kummiski. se mies nous lavalle ja kosi....<3 kaikki rupes vaa taputtaan ja yleisosta kuulu vaa aaawwwsssss <3<3

Taas vierahti viikko koulussa ihan hujauksessa, ainut erikoinen mita tapahtu ni mulla oli mun ensimmainen koe ja se oli sosiologiasta ja tottakai portugaliks.....kusin sen totaalisesti....se oli ihan sairaan vaikea, ei vaa mulle vaan kaikille...mut mulle ny erityisen, vaikka sainki kayttaa kirjaa, mutta kummiski.....eipa sitte muuta koulusta, ainii joo mulle yritettiin opettaa erillaisia kappaleita ja kirosanoja, mut onneks en muista niita, en kylla kuunnellukkaa niita kirosanoja, mut kummiski, keskiviikkona otettiin sit kuva koko luokasta, joka vaha kusi puolet porukasta ei nay ja laatu kusee =DDDD

En kylla erotu yhtaan joukosta xD

Mut ei mulla oikee muuta oo, paitsi et tanaan alko viikonloppu <3, huomenna mennaan mun siskon kans bailaan(pool party+barbeque) tallanen vahan lyhyempi postaus talla kertaa, mut oon lapparilla ja taa lataa tosi hitaasti kuvia, joten ei muutaku ku .....


Beijos Laura <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti