tiistai 15. tammikuuta 2013

Huonoja Uutisia

   Kuulin tanaan tosi huonoja uutisia, liittyen perhemuutoksiin. Eli siis perheenvaihto olisi tiedossa. Tasta paivasta eteenpain alettiin ettimaan mulle uutta perhetta. Tuli mulle ja myos mun tamanhetkiselle  perheelle suurena yllatyksena, koska kaikki asiat oli tosi hyvin, tykattiin molemmat toisistaan. Syyna minka takia minun pitaa vaihtaa perhetta on, etta koska perheen aiti menee koulussaan viimeiselle vuodelle ja joutuu siten opiskelemaan paljon, eika siis ole kotona kovinkaan paljon. Ja taman takia mun jarjesto haluaa vaihtaa mun perhetta, etten maa tuntis oloani yksinaiseks. Mun mielesta toi on tosi tyhmaa, koska tytot on kotona ja en tulis ees olemaan niin paljon yksin kotona. Ja koska oikeesti tykkaan tasta perheesta.
      Miten tasta sitten eteenpain? No, koitetaan ensiksi loytaa joku toinen jo tuttavaperhe tasta lahelta, etta voin viela nahda tata mun ensimmaista perhetta. Mun jarjesto sano, etta en maa ainaskaan kaupunkia vaihda, muttei sitte oo varmuutta etta kuinka kauaksi muutan mun perheesta. Ilmottelen lisatietoja heti kun niita saan. Mutta saan asua viela mun tamanhetkisen perheen kanssa ainakin kuukauden. Tiian et kaikki tulee viela menemaan hyvin, mutta ei siita sitten nyt enempaa.

                                                              Beijos Laura <3

1 kommentti: