lauantai 17. marraskuuta 2012

Luistelua Brasseissa

       Voin vaan kuvitella teidan ilmeet ku luitte otsikon =) Mutta siis totta se on luistelin tanaan taalla =) Se oli vaan vahan erillasita luistelua =DD Menin siis ihan normaalisti punttisalille aamulla ja mun personal trainer kysy sit multa, etta saahan osaat luistella ja sitte sanoin etta joo ja se sano, etta haluaisitko olla ensimmainen testaaja meijan uudessa laitteessa. No tottakai suostuin.
       Ku nain sen ^laitteen^ en voinnu uskoa silmiani. Ensiks mun piti laittaa sellaset erikoiset kengat, jokka oli tosi painavat, ja sitte astuin sellaselle pitkalle kaistalle ja annoin menna. Luistelin siina sitte 10 minuuttia. Olihan se eri asia ilman jaata, pakkasta ja jaan narinaa. Mutta se vauhdin ja mielikuvituksen tunne, etta alla oli jaata <3 Ei muutaku ens viikolla joka paiva uudestaan <3 Sanoin sitten sille personal trainerille, etta ihan onnistunut keksinto, tanne yli 30 asteeseen =DD Eipa mulla muuta, halusin vaan tan sanoa =) Oon niin innoissani =)
            
                                                                      Beijos Laura <3

2 kommenttia:

  1. mietinki miten pärjäät siellä eteläs ilman luistelua:D

    VastaaPoista
  2. Hahahaa, onneks loysin senki ratkaisun mun ongelmaan xD

    VastaaPoista