maanantai 16. heinäkuuta 2012

9 DIAS.....

En voi käsittää, että enään yheksän päivää lähtöön. Sain vihdoin ja viimein lentoliput ja olihan niitä jo ootettukki. Mun lento kestää vaan 17 tuntia(ois voinnu olla 40tuntia :)) Ja lennän Lontoon kautta Sao Pauloon ja sieltä sitte Goianiaan. Ei jännitä yhtään, muuten vaan :DDD Tähän väliin vähän musiikkia, et jaksatte lukea :)

Aattelin nyt yheksän päivän kunniaks kertoa mitä aion tehä ja mitä en mun vaihto vuoden aikana

AION: 

1. Pitää Hauskaa ja Nauttia olosta
2. Tutustua kulttuuriin 
3. Oppia portugalia
4. Saada paljon uusia kokemuksia
5. Syyä jotain sellasta jota en oo ikään syöny :)
6. Tutustua mun perheeseen kunnolla 
7. Ruskettua( tottakai) :P
8. Saada paljon uusia kavereita :)
9. Koitan olla mahollisimman vähän perussuomalainen( tarkotan siis ujoutta,ennakkoluuloa    jne......kyl te nyt tiiätte, millasii me ollaan :))

EN AIO:

1. Kieltäytyä uuden kokemuksen saamista( siis minkään positiivisen kokemuksen saamisesta)
2. Tylsistyä
3. Itkeä Suomen perään (ainakaa hirveesti ;))
4. Puhua Englantia taikka Suomea( no ehkä ihan vähän :/)
5. Tulla takaisin kalpeana :)
6. Olla, se joka ei puhu (se ei liene haastavaa :) )
7. Unohtaa sääntöjä :)
8. Katua, että valitsin Brasilian vaihto-oppilasmaaksi
9. Unohtaa ketään rakasta Suomesta( tuun kaipamaan teitä <3 )

                                      Oon ylpeä ittestäni, alotin pakkaamisen ja nyt näyttää tältä:


siellä ei vielä hirveesti oo mitään, mutta heittelen sinne aina välillä jotain uutta. Jos joku väittää, että pakkaaminen vuodeks on helppoa, ni voi tulla pakkaamaan munki laukut :)

                  Onko kenties jollain muullaki vaihtarilla sama ongelma? :)


Tilasin myös kuukausi sitte portugalin oppikirjan, jossa on 23 kappaletta ja oon nytte kolmannes kappalees, että hyvin menee :DDDD Syy on se, ettei oo ollu aikaa :P Todistus et oon kummiski tehny tehtäviä ja jopa onnistunu niis :) 



Hirveen pitkä kirjotus tällä kertaa, mut annan tällä anteeks niille kirjotuksille, jokka sisältää vaan kuvia, koska niitäki voi tulla :)
PS: mun ihanaiset ystävät tulee meille grillaan huomenna ja tehään kaikkee muutaki kivaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti