sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Sweets sweets sweets



 Musta on tullu hirvee leipuri taalla =D Leivon joka viikonloppu jotain, se ei tosin tarkota sita, etta syon niita(maistan ehka pienen palasen), alkaa pelatko en oo tulossa 200kilosena takasin =DD Leivon ja muut syo =) Eilen tehtiin Ruthin kanssa donitseja, maa paistoin ja ruth kuorrutti. Meilla oli kolme erillaista kuorrutetta: Maitosuklaa, valkosuklaa, brigadeiro ja sokeri ja sitte oli viela suklaa paalle suklaa nomparelleja ja kookoshiutaleita <3 Aattelin tahan postaukseen laittaa kaikki mita oon tahan mennessa leiponu ja mista ollaan otettu kuvat, ulkonaot ei oo niin hyvannakosia, mut tarkeinta on, etta ne maistuu hyvalta =) Ja kaikki ainaski on tykanny tosi paljon, mita oon tehny =)

Laiskadeisi

Laiskadeisi ja Brownie

Amerikkalaiset suklaakeksit(naita oon tehny jo kahesti ja naa loppu silmanrapayksessa =D)

Donitsit teko vaiheessa =)

kuorrutteet: maitosuklaa, brigadeiro ja valkosuklaa

Valmiita Donitseja, ei vastaa mitaan arnoldsin donitseja ulkonaoltaan, mutta maku oli aikalailla kohillaan =D

mutakakku(tanki oon tehny varmaan kahesti) Kuva ei oo natti, mutta en ehtiny leikata kunnolla ja laittaa lautasella, kuvaa varten =D Mun host-perhe sano, etta jos alkaisin myya mun leipomuksia taalla, ansaitsin tosi paljon rahaa =) Menis vaan joku paiva keksien kans keskustaan ja alkais myya =DD Blondi viela ku oon ni saisin enemman asiakkaita......hmmm tata taytyy miettia xD

Tollasia oon siis tahan  mennessa tehny ja kaikki on ollu hyvia, ens viikonloppuna ois suunnitelmissa amerikkalaiset pannukakut siirapin kanssa =) Mun dieetti tosin alkaa maanantaina, joten en aio syya ees palasta =) Saas naha miten onnistuu =D

Viime viikolla ei tapahtunu niinkaan mitaan erikoista koulussa, paitsi etta sain filosofian kokeesta yhen luokan parhaimmista numeroista. Eli siis sain 4,5 viiesta, joten aika hyva, ihmiselle joka tekee kokeen vieraalla kielella =)



Ja kylla kysymykset on viela portugaliks =)


Ja viime viikolla alotin salilla kaynnin, huhhuh se on raskasta, mun treeniohjelma on tosi raskas ja tarisen melkeen joka liikkeessa, mita teen, joten oottakaa vaan ku naatte mun lihakset vuoden paasta =)Ei oikeen muuta erikoista viime viikosta. Tanaan meilla on ruokana japanilaista, eli siis raakaa kalaa =) Taa oli tallanen vahan erillainen postaus, vahan pikasesti tehty, mutta etta tiiatte nyt taas vahan enemman, mita maa taalla puuhastelen =)

Beijos Laura <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti