perjantai 21. syyskuuta 2012

Rock in Apice

Viikot menee hirveen vauhikkaasti, kohta oon ollu taalla 2kuukautta. Portugali sujuu nyt paremmin, pystyn yha enemman ja enemman keskustelemaan. Saan koko ajan uusia kavereita, varsinki facebookissa. Aina kun tuun koulusta kotiin mulla oottaa facebookissa 1-7 uutta kaveripyyntoa, riippuu ihan paivasta =) yleensa viikonloppujen jalkeen on enemman. Ja hauskin juttu on et jotku on sellasia, joita en oo ikaan nahnykkaan.... xD Niinku esimerkiks parina kertana on tullu kaveripyynto ja heti peraan viestia, nain sut jossain ja olit niin natti.... =DDD naista huolimatta hyvaksyn kaikki kaveripyynnot, koska en koskaan muista ihmisten nimia ku tapaan ne =DDD Mutta tosiaan tiistaina meilla oli sellanen niin sanottu talent-show koulusta. Mentiin klubille jonka nimea en enaan muista ja laulettiin siella kaikki vuorollaan. Oon tainnu kertoakki teille jo siita ku kaikkien kappaleet oli harjoitus vaiheessa, vai oonko.... Mutta pointsit mulle, koska lauloin portugaliks. Alkaa saikahtako en laulanu yksin mun korealla aanella =DDD Lauloin mun koko luokan kanssa, joten mun aani tuskin kuulu =P Mutta ei hyvanen aika siella oli talentteja, yks tytto laulo adelen- set fire to the rain, paremmin ku itse Adele....ja siella oli muitaki tosi hyvia, tassa vahan kuvia illasta =)


Meijan luokan tyttoja =) Ainoana puku ohjeena oli musta paita, no eihan mulla tietenkaan ollu mustaa paitaa...Ei muutaku heti koulun jalkeen akkia kauppaan, ostaan musta paita =DD Se hyva puoli asua kaupungissa, maalla ois vahan eri asia xD

Meijan luokka(moni poika puuttuu ja yks ylimaaranen poika rinnakkaisluokasta) =D

Tytot ja maikka =)


Huomatkaa mun keskittyminen laulamiseen xD muut vaan posettaa, kkkkk =DDD

Yks niista monista talenteista, aivan sairaan hyva aani =)

Ja toinen talentti meijan luokasta =)

Oli kylla hauskaa, mutta seuraavana paivana koulussa kaikilla oli vahan kuollut olo =) Opettaja vaan puhu ja puhu ja oppilaat nukku =DD Aikalailla normipáiva, mut kummiski =) Meilla oli joka paiva talla viikolla kokeita ja huomenna siis lauantaina on viela kolme ja ens viikolla jatkuu.... Vaikea koulu....teen joskus oman postauksen koulusta ja laitan kuvia mun kokeista =) Mutta nyt rupean valmistautuun elokuviin. =-)




Beijos Laura <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti